Сайта „Площад Славейков“ е публикувал интервю с Кристина Патрашкова с втрещяващото заглавие: „Кристина Патрашкова: След смъртта на Алексей Петров съм по-спокойна“:
Опитвам се да бъда ледено хладнокръвна. И както ми казваше Алексей: „Влизаш изправена!“, да вляза безпощадно в Истината след изречените нагли лъжи от Кристина Патрашкова за създаването на вестник „Галерия“. А щом така нагло лъжеш за „Галерия“, още по-нагло лъжеш и за Алексей Петров. Че дори и едва ли не поздравяваш убийците му и поръчителите на убийството му, изохвайки театрално драматично – след смъртта на Алексей съм по-спокойна, демек, хубаво, че го убиха…
Лъжите за вестник „Галерия“.
Първа нагла лъжа.
Кристина Патрашкова: „Запознах се с Алексей Петров през 2009 година, преди да напусне ДАНС. Тогава той беше митологична фигура – агент под прикритие, бивша барета с изключителни качества. Тогава той не даваше интервюта, никой не го знаеше как изглежда, има една -две негови снимки и тогава стана така, че той се съгласи да ми даде интервю и се запознахме.“
Докато „никой не го знаеше как изглежда“, ГОДИНА преди Патрашкова да се запознае с Алексей Петров, аз вече добре познавах Алексей и редовно се срещахме на басейна „Спартак“. И не само аз се срещах с него там, докато „никой не го знае как изглежда“. Да, тогава той беше в ДАНС, и да припомня, че далеч преди това, когато Алексей Петров бе осветен като „агент под прикритие“ /което впрочем не е точния термин!/, Алексей бе достатъчно видим за медиите, точно във времето, в което според Патрашкова „никой не го знаеше как изглежда“.
Месеци преди Патрашкова, която очевидно единствена не е знаела точно как изглежда Алексей Петров, и докато в ДАНС се вихреше „руско-турската война“, определена като такава от ИванДрашковия кръг, между кръговете на Драшков и кръга на Алексей Петров, война, която вървеше към своя финал, преди Драшковите да се справят с кръга на Петров и Сертов, Алексей замисли да прави вестник.
И го измисли точно на басейн „Спартак“. И за огромно съжаление на Кристина Патрашкова аз бях посветена в тази негова идея, докато „никой не го знаеше как изглежда“.
„…тогава стана така, че той се съгласи да ми даде интервю и се запознахме.“
Тогава, драга, Патрашкова, стана така, че той инициира да се запознаеш с него и да ти даде предварително замислено от НЕГО интервю и истината подобава да кажеш, кой точно ти посредничи по заръка на Алексей Петров да ти даде интервю. Недялко Недялков е още жив.
Така че в тази ситуация няма абсолютно никаква спонтанност или твои журналистически качества с които си се добрала до Алексей Петров. Точно обратното! Алексей чрез Недялко Недялков те избраха и посочиха.
Втора нагла лъжа.
Кристина Патрашкова: „През 2009 година, заедно със Зоя Димитрова, един от най-добри разследващи журналисти на „168 часа“, преди това беше говорител на ДАНС, с нея решихме да направим седмичник, който да бъде смел и контрапункт на властта, с много разследвания. Тогава Алексей Петров се съгласи да ни даде заем за вестника с категоричното условие да бъде върнат. Това не беше човек, който даваше пари ей така. Този заем наистина беше върнат и така тръгна „Галерия“.“
Зоя Димитрова е покойник, мир на душата и, и да лъжеш на гърба на мъртъв човек никак не е пристойно. Нищо не си решила, „заедно със Зоя Димитрова“, драга Патрашкова, защото ВСИЧКО БЕ РЕШИЛ АЛЕКСЕЙ ПЕТРОВ!
Не, вие със Зоя Димитрова, решихте да правите седмичник, а Алексей Петров реши да прави вестник! И, бог да я прости, Зоя Димитрова също беше на басейна „Спартак“, където аз /все още и аз съм жива, че помня и съм в състояние да разгромявам всяка лъжа!/ заедно с Алексей, ЗНАЕХМЕ как ще стане това.
Зоя Димитрова, вече напуснала наскоро ДАНС, беше човекът, който щеше да е „аватар“ във вестника на Алексей Петров, за да остане той в сянка и УЖ да няма нищо общо с него.
Кристина Патрашкова пък бе просто определена също за „аватар“, но на … Недялко Недялков, който бе партньор на Алексей Петров във вестника, и чието име също трябваше да стои в сянка тогава, поради това, че като бивш собственик на „Уикенд“ над него тежеше договор, че в продължение на няколко години няма право да прави вестник, аналогичен на „Уикенд“.
Така във вестник „Галерия“ като официални лица УЖ собственици на „Галерия“ бяха пуснати Зоя Димитрова – от страна на Алексей Петров, и Кристина Патрашкова – от страна на Недялко Недялков.
Всъщност във вестника истинските партньори бяха Алексей и Недялко.
Ако не беше Алексей Петров, който „това не беше човек, който даваше пари ей така“, вестник „Галерия“ изобщо нямаше да го има! И ако не беше Алексей Петров, Патрашкова в битността и да се пъчи тогава от купища тв скъпи реклами като „собственик“ на „Галерия“ изобщо нямаше да я има!
И защо точно „Галерия“?!!
Остана Патрашкова да излъже и че името на вестника тя е измислила.
„Галерия“ го измисли Алексей Петров и Патрашкова съм сигурна и досега не е точно наясно каква е била онази разработка „Галерия“ в ДАНС и защо точно Алексей Петров измисли и се спря на името „Галерия“.
Взели „заем“ двете със Зоя Димитрова? От кого го взеха този „заем“? И на кого го „върнаха“? Ако Патрашкова си мисли, че публиката пред която ръси лъжи е ахмашка, ние не сме улави, а очевидци и знаем как те бяха просто сложените лица напред като видими, а зад тях стояха истинските собственици на вестника в лицето на Алексей и Недялко. Също и колко „истински“ беше тоя „заем“, който каква „случайност“, а?, бил дал Алексей на Патрашкова, след като, ах, каква журналистическа „мощ“ на Патрашкова, взела интервю от него, омаяла го и той и дал пари, нищо, че не бил от давателните…
Трета спестена лъжа.
Има и нещо спестено от Патрашкова в това интервю и е добре, че го е спестила, защото кой знае каква глупотевина щеше да сътвори. Преди тръгването на „Галерия“, тя замества по време на отпуск Николай Бареков в бтв, и тогава НЕ тя покани, а Алексей Петров и каза да покани бившия шеф на контраразузнаването в ДАНС Рашко Зайков и бившия шеф на ОСА в ДАНС Велин Хаджолов, за да осветят и в тв ефир онова, което бяха започнали – скандални факти от това как определени фигури от ДАНС /разбирай Драшковия кръг/ служат на чужди специални служби и каква е схемата за „сготвяне“ на всеки неудобен за властта.
Алексей Петров логистира това интервю и ролята на Патрашкова беше в него точно същата, каквато беше и във вестник „Галерия“ – наемница на Алексей Петров.
Четвърта лъжа.
Кристина Патрашкова: „Скоро след това той беше задържан по делото „Октопод“. Ходих на няколко заседания, чувах ужасяващи неща за него, от свидетели, как е заплашвал хора, изнудвал ги е, с какви неща се е занимавал. Първоначално не повярвах на това, но впоследствие така се развиха нещата, че много голяма част от нещата, които чух, се оказаха истина“.
Кога, аджеба, разбра точно „впоследствие така се развиха нещата, че много голяма част от нещата, които чух, се оказаха истина“?!
Вестник „Галерия“ е създаден от Алексей Петров през 2009 година, в който Кристина Патрашкова е наемник, легендирана като „собственик“.
Вестник „Филтър“, където тя е собственик, се създава през февруари 2022 година.
Алексей Петров е арестуван на 10 февруари 2010 година.
През тези 13 години, докато Патрашкова работи за Алексей Петров в „Галерия“, кога точно „впоследствие“ разбра, че „много голяма част от нещата, които чух, се оказаха истина“?! И ако е разбрала точно през целите тези 13 години защо не си е тръгнала, като е толкова морална, честна и принципна? Или трудно се напуска такъв добър финансов комфорт, а? Нищо, че уж си разбрал „истината“?! Или си тръгваш, когато си намерил други достатъчно богати нови чорбаджии за да създадеш нов вестник?
През тези 13 години, когато Патрашкова „впоследствие разбрала, че много от нещата по „октопод“ са истина“, Алексей Петров е ОПРАВДАН окончателно, апропо.
През същите тези 13 години, докато Патрашкова служи на Алексей Петров, тя пише и една петмезно сладникава книга не за друг, а точно за Алексей Петров.
Пета лъжа.
Кристина Патрашкова: „…Когато вече оправдан той отново пожела да се върне в обществения и политически живот. Тогава той показа истинското си лице и започна да се държи по абсолютно недопустим начин. Аз дори не знам като какъв се изживяваше, защото той не беше никакъв във вестника и никога не е помагал финансово. Ние върнахме парите след няколко години, сумата беше 80 хиляди лева. Вестник „Галерия“ тръгна много силно и започна да се самоиздържа почти веднага. Той ни помагаше с информация, това няма да го крия, но в един момент започна да се държи много грубо и силово и казваше, че той ще определя политиката на вестника, трябва да му се докладва какво ще излиза. Тогава ние вече бяхме върнали парите. Промяната в неговото поведение започна да се проявява преди 3 години, 3 години и половина. Тогава аз напуснах „Галерия“. Работила съм с много редактори, но никой не си е позволявал такова нещо.“
Така и не става ясно кога точно са били „върнати парите“. Уж „Галерия“ тръгнал много силно и веднага били върнати парите от „заема“, пък в един момент се казва нещо съвсем различно – „върнахме парите след няколко години“.
„Почти веднага“ ги върнали, или … след няколко години?!
Патрашкова не знаела като какъв се изживявал Алексей Петров, защото „той не беше никакъв във вестника“?
Това е чиста наглост! Наемницата на Алексей Петров не знаела като какъв се изживява Алексей Петров, като не бил никакъв във вестника?
Да питам, аз Патрашкова, след като Алексей Петров не е бил никакъв във вестника и я е пресирал като никакъв във вестника, защо Патрашкова не е подала жалба до прокуратурата или полицията, че някакъв там Алексей Петров се бърка в частния и бизнес и се държи „силово“?!
И в същото време в един и същ пасаж: „Работила съм с много редактори, но никой не си е позволявал такова нещо.“
Чакайте малко: последно – Алексей Петров редактор ли е бил, че такова нещо не е виждала Патрашкова като от него при други редактори, или някакъв никакъв във вестника, който и тя не знае като какъв се е изживявал?!
Иначе им давал информация.
Драга Патрашкова, ВСИЧКИ, ВСИЧКИ, ВСИЧКИ, големи разследвания на вестник „Галерия“ дойдоха от Алексей Петров, включително и „флашките“, които уж получавахте по пощата! Дойдоха точно от този, който създаде този вестник и който според Патрашкова „не беше никакъв в този вестник“!
Промяната в него иначе започнала да се проявява преди 3 години, казва Патрашкова, игнорирайки онова, дето разбрала „впоследствие“ след като ходила на заседания по делото „октопод“, всичко лошо, което разбрала за Алексей Петров, че е истина.
Тогава тя напуснала „Галерия“. И направи вестник „Филтър“. В медийното пространство се знае с какви пари тръгна вестник „Филтър“, с парите на кого – ОПОНЕНТА на Алексей Петров.
Впрочем, леко отклоняване, като контра пункт. Пред мен, години след 2009-та, вече горчиво, Алексей Петров, след като още през 2009 година му казах в прав текст, че това не са правилните хора за вестника му, и разбира се пак се скарахме свирепо, отрони: „По-алчни хора не съм виждал!“ Айде, да не уточнявам кого точно визираше.
Шеста лъжа.
Кристина Патрашкова: „Когато ме попитахте в началото за това какво е да си жена в нашата професия, отчитам, че ако бях мъж, и Алексей Петров се обаждаше на мъж, щеше да е различно. Честно казано, аз се страхувах, защото всички хора, които познават Алексей Петров, знаят, че той не обича да прощава, когато му се противопоставят. Така че аз действително се страхувах.
- Той отмъсти ли ви, когато напуснахте „Галерия“?
- Не нищо не ми се случи. Единствено миналата година на Коледа ми се обади, за да ме покани да се видим и да ми се извини за държанието си. Тогава възпитано благодарих и казах, че е добре да поддържаме нормални отношения и че някога може пак да се чуем. Никога повече не се чухме.
… Реших се да напусна „Галерия“, казах си, че ако не го направя няма да имам уважение към себе си, няма да правя истински неща, ще бъда функция на желанието на някакъв човек, чиито намерения не мога да разбера.“
13 години си „функция на някакъв човек“ в НЕГОВИЯ вестник „Галерия“ и след 13 години „се събуждаш“ и решаваш да „имаш уважение към себе си“, напускайки.
Завидна журналистическа „доблест“!
13 години нямаш нищо против да си медийния човек на Алексей Петров, чак след смъртта му признаваш, че „те било страх от него“, ама си си налягал парцалите 13 години и добре си хлебил покрай вестника му. И чак когато, вече е мъртъв, даваш интервюта като някакъв едва ли не „герой“ на гърба на трупа на Алексей Петров.
Завидна журналистическа „честност“!
Щяло да бъде различно, ако Патрашкова била мъж и Алексей и се обаждал като на мъж. Е, и? Кое щеше да бъде различно? Патрашкова щеше да набие Алексей Петров ли? Страх я било, и в същото време в останалата част на интервюто се легендира, като едва ли не безстрашната, която единствена си приказвала с разни ъндърграунд босове, потрес просто!
Сега ще кажа нещо брутално истинно!
През всичките тези 15 години в които се познавах с Алексей Петров, бях единствената, която не беше мъж, а жена, /а много мъже съм виждала как треперят пред него!/, и която съм го мачкала наистина брутално в сайта си АФЕРА, подписвайки се с името си, когато не съм била съгласна с позициите му и поведението му. Правех го на салата, пращах с бели гуменки по баирите на Бабинци, била съм безпощадна и безмилостна към него. Когато се карахме уж той бе известен като „мутра“, но аз съм се държала с него мутренски, псувала съм го, наричала съм го „мръсно животно“ и какво ли не още, и затова има свидетели – мъже!, които не можеха да повярват, че има някой, който изобщо може да се позволи да се държи така с … Трактора.
Правела съм го винаги, когато не съм му спестявала нито една Истина, както за него, така и за онова, в което греши.
За разлика от Патрашкова го правех винаги. И пишех за това, подписвайки се с името си. Да, правил ми е мръсни номера Алексей, да, не съм му оставала длъжна, но нито ме наби, нито ме уби, нито ме преби, както някои продължават да му приписват като „легенда“, че това прави с всеки, който не му върви по гайдата.
Страхувала се била Патрашкова, ама лапаше кинтите покрай Алексей докато беше жив, и внезапно, като го застреляха, взе да се изживява на жертва на … Алексей Петров, който бил „никакъв“ в „Галерия“, НЕГОВАТА „ГАЛЕРИЯ“, АЛООО, ПАТРАШКОВА!
Сега му е времето да кажа, че точно покрай Патрашкова и компания се карахме яростно с Алексей, защото той ги защитаваше също толкова яростно, докато му обяснявах, че тая работа с тях, ще му излезе през носа. Каква ли не ме наричаха точно от тази „патрашкова компания“ – „любовница на Алексей“, „патологично влюбена в Алексей“, ама не те!, а „патологично влюбената“ в Алексей го правеше на дроб сарма.
Но се уважавахме. И аз него, и той мен. И си имахме респекта. Защото никой, Патрашкова, не обича страхливците, никой не обича измекярите, никой не обича онези, които търсят само изгодата. И между нас имаше специална връзка, защото зад онази фасада, която той демонстрираше в различните роли, които играеше за пред всеки, имаше нещо друго, което аз бях опознала и което той криеше. И още нещо! – въпреки че го знаех какъв е, въпреки всичките му дърварщини, никога не го предадох.
Кристина Патращкова: „След като чух за смъртта му, разбира се, чисто човешки казах „Бог да го прости“, но честно казано днес ми е малко по-спокойно.
Демек, добре, че убиха Алексей Петров, че вече ми е по-спокойно.
Конфуций е казал: „Достойният човек знае кое е справедливо, простият знае кое е изгодно. В делата достойният се ръководи от справедливостта, а простият – от изгодата!“
Патрашкова трябва внимателно да се огледа кой точно е новия и чорбаджия, да не стане така, че, не дай Боже, и след негова смърт, да рече – оххх, колко се страхувах, ама добре си живях приживе покрай него, но вече ми е по-спокойно, като го няма на тоя свят.
Иначе тази внезапна „смелост“ на Патрашкова да пласира внушението – видите ли как най-вярната на Алексей Петров признава какъв злодей е бил, никак не е случайна.
След разстрела на Алексей Петров, един определен кръг не спира контролирано, по поръчка, да продължава да сатанизира Алексей Петров.
Този кръг продължава да се страхува от Алексей Петров и от масивите с информация, които Алексей Петров е съхранявал някъде. И които може да се изсипят като водопад отнякъде… Дотогава Алексей Петров окончателно трябва да е доубит като гад вече и от „своите“, за да се омаловажи евентуален негов „удар“ от … Отвъдното.
Иначе, достойният не скача върху трупа на някого след като е убит, на всичкото отгоре и облажил се от него години наред, Патрашкова и компания, достойният му ЗАСТАВА, докато е жив!
Останалото е измекярщина. И низост.
Веселина Томова
afera.bg
Иванова
1 year before
Томова нищо не коментира за взрива пред Галерия 2011 година. Що се отнася до архивите на Петров то вероятно са унищожени. Съществуването им би означавало още убийства.
Коментирай